συχνές ερωτήσεις - faq

Παραγγελίες & Πληρωμές

1. Ε: Πως μπορώ να παραγγείλω;

A: Μπορείτε να παραγγείλετε εύκολά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Όταν βρείτε το προϊόν που θέλετε, μπορείτε να το προσθέσετε στο καλάθι. Μετά θα πρέπει να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ακολουθώντας την προτεινόμενη διαδικασία. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό, τα στοιχεία της παραγγελίας σας θα αποθηκευτουν στην καρτέλα του λογοριασμού σας.


2. Ε: Πρέπει να παραγγείλω από το διαδίκτυο;

A: Μπορείτε επίσης να στείλετε την παραγγελία σας με email στο sales@izla.gr Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνίκα στο +30 26710 83176. Προτιμήστε να παραγγείλετε μέσω διαδικτύου, εξοικονομώντας χρόνο, ευκολία πληρωμών και έχοντας την δυνατότητα προσβάσης στα στοιχεία της παραγγελίας σας οποιαδήποτε στιγμή. 

3. Ε: Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

A: Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας κατά το διαστήμα της επεξεργασίας της. Παρακαλώ στείλτε μας email στο sales@izla.gr . Αν η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί, δηλαδή έχει αποσταλεί θα πρέπει να ακολουθήσετε την πολιτική επιστροφών.

4. Ε: Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω;

A: Μπορείτε να ακολουθήσετε τις ακόλουθες μεθόδους

  • Πιστώτικές / Χρεωστικές κάρτες 
  • Μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Αντικαταβολή (μόνο εντός Ελλάδος με επιπλέον κόστος)
  • PayPal

για περισσοτέρες πληροφορίες επισκεφτείτε τους τρόπους πληρωμής.

5. Ε: Τι πρέπει να κάνω αν δεν μπορώ να ολοκληρώσω την πληρωμή;

A: Παρακαλώ προσπαθήστε ξανά αργότερα. Αν εξακολουθήτε να έχετε προβλήμα με την πληρωμή, ελέξτε τον λογοριασμό σας. Αν όλα είναι σωστά και εξακολουθήτε να έχετε προβλήμα επικοινωνήστε μαζί μας. Μπορούμε να ολοκληρωσουμέ την παραγγελία σας με άλλον τρόπο.

6. Ε: Οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι. Όλες οι τιμές είναι τελικές και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

Δημιουργία λογαρισμού

7. Ε: Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

A: Μπορείτε να δημιουργησετε λογαριασμό:

Η δημιουργία του λογαριασμού σας θα επιβεβαιώθει και θα λάβετε ειδοποίηση.  

8. Ε: Πως μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό μου;

A: Μπορείτε να ανακτήσετε τον κωδικό σας πατώντας “Χάσατε τον κωδικό σας;”. Οδηγίες ανάκτησης θα αποσταλούν στο email σας.

9. Ε: Πως μπορώ να τροποποιήσω τα ατομικά μου στοιχεία ή την διεύθυνση email μου;

A: Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε όλες τα στοιχελια του λογαριαμού σας.  Πηγαίνετε στην σελίδα σύνδεσής  συνδεθείτε, πατήστε “ο λογαριασμός μου” και “επεξεργαστήτε”. Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεί σας.

10. Ε: Ασφάλεια?

A: Η ιστοσελίδα μας είναι ασφαλής με SSL πιστοποιητικό Αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες που εισάγετε κωδικοποιούνται και δεν μπορούν να διατεθούν σε τρίτους

Αποστολή προϊόντων

11. Ε: Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

A: Οι πολιτικές αποστολής και διανομής είναι:

  • Παραλαβή από το κατάστημα
  • Αποστολή με εταιρεία ταχυμεταφορών

παρακαλώ επισκεφθήτε την σελίδα Αποστολή προϊόντων

11. Ε: Ποιο είναι το κόστος αποστολής?

A: Στις περισσότερεσ περιπτώσεις μπορείτε να δείτε το κόστος αποστολής κατά της διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Διαφορετικά θα σας πληροφορήσουμε με email. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την σελίδα μας Αποστολή προϊόντων.

12. Ε: Ποιοι είναι οι χρόνοι παράδοσης;

A: Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τους χρόνους παράδοσης στην σελίδα Αποστολή προϊόντων.

Όλοι οι χρόνοι και ημερομηνίες παράδοσης προσδιοριζονται καλή την πίστη αλλά είναι μόνο εκτιμήσεις.

13. Ε: Προσφέρετε δωρέαν παράδοση των προϊόντων;

A: Προσφέρουμε παράδοση χωρίς κόστος για παραγγελίες εντός Ελλάδος πάνω από 50 ευρώ. Οι δυσπρόσιτες περιοχές του δικτύου της ASC επιβαρύνονται με το ελάχιστο δυνατό κόστος των 4 ευρώ

15. Ε: Μπορώ να παρακολουθώ την μεταφορά - διανομή;

A: Θα σας αποστείλουμε τον κωδικό παρακολούθησης της μεταφοράς μετά την αποστολή.

16. Ε: Μπορεί να γίνει αλλαγή της διεύθυνσης αποστολής;

A: Μπορείτε εύκολα να αλλάξετε την διεύθυνση αποστολής στον λογοριαμό σας. Χρεάζεται να συνδεθείτε επιλέξετε “ο λογαριαμός μου” και “επεξεργασία”.  Επίσης μπορείτε να τροποιήσετε την διεύθυνση αποστολής κατά την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Επιλέξτε “επεξεργασία” κάτω από “διεύθυνση αποστολής”.

17. Ε: Τι θα συμβεί αν η παραγγελία μου έχει καθυστερήσει?

Αν η παραδόση καθυστερήση για οποιοδήποτε λόγο θα σας ενημερώσουμε αμέσως και θα σας πληροφορήσουμε για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.

Επιστροφές

18. Ε: Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

A: Αν θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν ακολουθήστε την διαδικασία όπως περιγράφεται στην σελίδα Πολιτική Επιστροφών

19. Ε: Για πόσο χρονικό διάστημα επιτρέπονται οι επιστροφές των προϊόντων;

Όλες οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντος δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς.