Πολιτική Επιστροφών

Last updated November 13, 2021

Ευχαριστούμε για την αγορά. Ελπιζούμε να είστε ευχαριστημένοι με την αγορά σας. Σε περίπτωση που δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την αγορά σας, για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς με την δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας ή αλλαγή. Παρακαλώ δείτε παρακάτω πληροφορίες σχετικές με την πολιτική επιστροφών.

Επιστροφές

Όλες οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται εντος δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Όλα τα προϊόντα προς επιστροφή πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, με όλες τις ειτικέτες τους.

Διαδικασία Επιστροφής

Για να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο email της εξυπηρέτησης πελατών info@izla.gr προκειμένου να σας αποσταλεί ένας Αριθμός Έγκρισης Επιστροφής Εμπορευμάτων – Return Merchandise Authorization (RMA). Αφού λάβετε τον αριθμό (RMA), τοποθετήστε τα προϊόντα με ασφάλεια στην συσκευασία τους μαζί με την απόδειξη αγοράς, και στείλτε τα στην παρακάτω διεύθυνση:

Izla Shopping

Θέμα: Επιστροφή

RMA#

Βασιλέως Παύλου

Σκάλα, Κεφαλονιά 28086

Ελλάδα

Παρακαλώ σας επισημαίνουμε, ότι το κόστος επιστροφής θα πρέπει να πληρωθεί από εσάς. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τροπό μεταφορας που να μπορείτε να ελέγχετε την εξέλιξη της.

Επιστροφές Χρημάτων

Εφόσον λάβουμε τα προϊόντα και εξετάσουμε την κατάσταση τους θα προχωρήσουμε σε επιστροφή χρηματων ή αλλαγή. Η επιστροφή των χρηματών ή η αλλαγη θα πραγματοποιηθεί εντός εφτά (7) ημερών από την επιστροφή. Θα σας ειδοποιήσουμε με email όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή χρημάτων ή η αλλαγή.

Εξαιρέσεις

Σε περίπτωση ελλατωματικών προϊοντων, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας για να προβούμε σε επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή.

Ερωτήσεις

Αν έχετε περαιτέρω απορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο: info@izla.gr